“Despierta América” Presents Exclusive Interview with Michelle Obama by Actress and Producer Eva Longoria

Mar 16, 2021

WHAT: “Despierta América” announces exclusive interview with Michelle Obama by renowned actress  Eva Longoria.

The former first lady granted Univision’s Daytime Emmy Award winning morning show “Despierta América” an exclusive Spanish-language interview to talk about the launch of “Waffles + Mochi” on Netflix, a gastronomic series for children of all ages. The original series is hosted by Michelle Obama and features two puppets, Waffles and Mochi. The show was produced by “Higher Ground Productions,” Barack and Michelle Obama’s production company in associations with Netflix. “Waffle + Mochi” is available in Spanish on Netflix.

WHEN: Wednesday, March 17, 2020 at 7 a.m. ET.

WHERE: “Despierta América” on Univision.

ADDITIONAL INFORMATION

Univision’s “Despierta América” (Wake Up America) is the No.1 Spanish-language morning show in the country. Two-time Daytime Emmy Award winner for Outstanding Morning Program in Spanish, Despierta America’s high dose of entertainment and culturally relevant content creates a winning formula. Whether tuning in for breaking news, parenting advice, compelling human-interest stories, weather forecast or just to start your day accompanied with the hosts, the morning show provides the information needed to get the day going. It airs live Monday through Friday from 7:00 a.m. to 11:00 a.m. ET.

Visit corporate.univision.com/newco for more information on Univision and follow @UnivisionPRTeam on Twitter and Instagram.

CONTACT: Sandra Ramos 305.894.8563 sandraramos@univision.net

“Despierta América” de Univision Presenta una Entrevista Exclusiva a Michelle Obama por la Reconocida Actriz Eva Longoria

QUÉ:Despierta América” anuncia entrevista exclusiva con Michelle Obama por la reconocida actriz Eva Longoria.

La ex primera dama concedió al programa matutino “Despierta América,” ganador del premio Emmy diurno de Univision, una entrevista exclusiva en español para hablar sobre el lanzamiento de “Waffles + Mochi” en Netflix, una serie gastronómica para niños de todas las edades. Michelle Obama es la presentadora de la serie y habla de las dos marionetas con las que comparte la pantalla, Waffles y Mochi. El programa fue producido por “Higher Ground Productions”, la productora de Barack y Michelle Obama en asociación con Netflix. “Waffle + Mochi” está disponible en español en Netflix.

CUÁNDO: Miércoles, 17 de marzo de 2020 a las 7 a.m. Este.

DÓNDE: “Despierta América” por Univision.

INFORMACIÓN ADICIONAL

“Despierta América” es el programa matutino en español de mayor sintonía en el país. Ganador en dos ocasiones del Emmy diurno a programa matutino sobresaliente en español, su alta dosis de entretenimiento y contenido con relevancia cultural ha creado una fórmula exitosa. Ya sea con noticias de último minuto, consejos sobre cómo educar a los hijos, reportajes de interés humano, el pronóstico del tiempo o solo para empezar el día acompañado de sus conductores, el programa matutino ofrece la información necesaria para el inicio de la jornada. Se trasmite de lunes a viernes de 7:00 a.m. a 11:00 a.m. Este.

Visiten corporate.univision.com/newco para más información sobre Univision y sigan @UnivisionPRTeam en Twitter e Instagram.

CONTACTO: Sandra Ramos 305.894.8563 sandraramos@univision.net