Univision’s TUDN to Broadcast Live All 15 Matches of the 2020 Concacaf Men’s Olympic Qualifying Starting March 18

Mar 15, 2021

Univision’s TUDN to Broadcast Live All 15 Matches of the 2020 Concacaf Men’s Olympic Qualifying Starting on March 18

Mexico and the United States Will Clash During the Group Stage on Wednesday, March 24 at 9:30 p.m. ET on UniMás and TUDN

WHAT: Univision’s TUDN, the home of soccer in the U.S. and multimedia sports brand of Univision Communications Inc., will carry live all 15 matches of the 2020 Concacaf Men’s Olympic Qualifying from Guadalajara, Mexico. The qualifiers kick off on March 18 with the clash between the U.S. and Costa Rica at 5:30 p.m. ET on TUDN.

The 2020 Concacaf Men’s Olympic Qualifying features the top eight U-23 national teams in the confederation and their battle for a coveted spot in the Tokyo Olympics. The national squads participating will be divided in two groups; Group A includes Costa RicaDominican RepublicMexico, and the United States; while Group B features CanadaEl SalvadorHaiti, and Honduras. After round-robin play, the two top teams in each group will make it to the semifinals. Both semifinal winners will earn a spot in the Tokyo 2020 Summer Olympics.

TUDN’s exclusive Spanish-language coverage in the U.S. features a talented team of sportscasters includes:

• Play-by-Play Announcers: Enrique Bermúdez, Marco Cancino, José Hernández, Daniel Nohra, Pablo Ramirez, José Luis López Salido, Ramses Sandoval, Andrés Vaca, and Paco Villa.
  • Analysts: Diego Balado, Tony Cherchi, Marc Crosas, Francisco “Kikin” Fonseca, Carlos Pavón, and Hugo Salcedo.
  • Field Reporters: María Fernanda Alonso, Gibran Araige and Karina Herrera.

All matches will be streamed on TUDN.tv and the TUDN app, and available across the TUDN Radio Network. TUDN Radio can be accessed via the TUDN app, Uforia app and through radio affiliates across the country.

WHEN AND WHERE:

Visit corporate.univision.com/newco/TUDN for more information on TUDN, and follow @UnivisionPRTeam on Twitter and Instagram.

CONTACTS:

Tatiana Oviedo 305.463.4614 toviedo@univision.net

Kevin Sornatale 212.455.5259 ksornatale@univision.net

TUDN de Univision Trasmitirá en Vivo los 15 Partidos de la Clasificatoria Olímpica Masculina de Concacaf 2020 a partir del 18 de Marzo

México y Estados Unidos chocarán durante la etapa de grupos el miércoles, 24 de marzo a las 9:30 p.m. Este por UniMás y TUDN

QUÉ:  Univision de TUDN, el destino del fútbol en Estados Unidos y la marca deportiva en medios múltiples de Univision Communications Inc., trasmitirá los 15 partidos de la Clasificatoria Olímpica Masculina de Concacaf 2020 desde Guadalajara, México. Las eliminatorias empiezan el 18 de marzo cuando Estados Unidos se enfrente a Costa Rica a las 5:30 p.m. Este por TUDN.

La Clasificatoria Olímpica Masculina de Concacaf 2020 presenta a ocho selecciones nacionales sub-23 en la confederación y su pugna por un codiciado lugar en las Olimpiadas de Tokio. Los equipos de los países participantes se dividirán en dos grupos: el A cuenta con Costa RicaRepública DominicanaMéxico Estados Unidos, mientras que el B está compuesto por CanadáEl SalvadorHaití y Honduras. Después de la acción de todos contra todos, los dos mejores equipos en cada grupo pasarán a las semifinales. Los dos ganadores de las semifinales tendrán un lugar en los juegos olímpicos de Tokio 2020.

Presentará la exclusiva cobertura en español por TUDN en Estados Unidos un equipo de talentosos locutores deportivos que incluye a:

• Anunciadores: Enrique Bermúdez, Marco Cancino, José Hernández, Daniel Nohra, Pablo Ramirez, José Luis López Salido, Ramsés Sandoval, Andrés Vaca y Paco Villa.
  • Analistas: Diego Balado, Tony Cherchi, Marc Crosas, Francisco “Kikín” Fonseca, Carlos Pavón, y Hugo Salcedo.
  • Reporteros en la cancha: María Fernanda Alonso, Gibráa Araige y Karina Herrera.

Todos los partidos se trasmitirán por TUDN.tv y la aplicación de TUDN, además de la TUDN Radio Network. Se puede escuchar TUDN Radio con la aplicación de TUDN, de Uforia y las estaciones afiliadas en todo el país.

CUÁNDO Y DÓNDE:

Visiten corporate.univision.com/newco/TUDN para más información sobre TUDN y sigan @UnivisionPRTeam en Twitter e Instagram.

CONTACTOS:

Tatiana Oviedo 305.463.4614 toviedo@univision.net