“Mira Quien Baila Univision All Stars” Unveils A-List Cast Ready to Show Off Their Best Dance Moves

Feb 26, 2021

From left to right: Chef Yisus, Mariajosé Alvarado, Victor González, La Bronca, Tony Dandrades, Lindsay Casinelli, Roberto Hernandez and Aleyda Ortiz.

“Mira Quien Baila Univision All Stars” (Look Who’s Dancing) Unveils A-List Cast of Beloved Celebrities Ready to Show Off Their Best Dance Moves

Mariajosé Alvarado, La Bronca, Lindsay Casinelli, Tony Dandrades, Víctor González, Roberto Hernandez, Aleyda Ortiz and Chef Yisus Join the Megahit Competition

MIAMI – FEBRUARY 26, 2021— Univision unveiled the name of the celebrities who will partake in “Mira Quién Baila Univision All Stars,” a special edition of the megahit competition that puts everyone to dance. For the first time in its history, the show will feature a cast made up of eight beloved Univision personalities who will take the stage to represent a charity of their choice. “Mira Quién Baila Univision All Stars” will premiere on Sunday, March 14 at 8 p.m. ET./PT (7 p.m. CT).

The celebrities who will show off their best moves week after week are:

• Newlywed and former “Enamorándonos” participant Mariajosé Alvarado.
  • The host of Uforia’s “El Free-Guey Show” Sylvia Del Valle, better known as La Bronca.
  • TUDN’s sports journalist and host of “República Deportiva” Lindsay Casinelli.
  • “Primer Impacto’s” award-winning news and entertainment journalist Tony Dandrades.
  • Víctor González, beloved telenovela actor (Quererlo Todo, Soltero con Hijas).
  • The popular Roberto Hernandez, who serves as the love correspondent in UniMás’ hit reality show “Enamorándonos.”
  • Aleyda Ortiz, the presenter of “Despierta América’s” segment “Gangas & Deals” and Univision Miami’s “News Café.” She is also the winner of “Nuestra Belleza Latina 2014.”
  • The charismatic Chef Yisus of “Despierta América.”

In this special edition of the competition, the judges will determine who is the best performer of the night with the bottom three contestants at risk of elimination beginning in the second gala. Contestants will then have a chance to save one of the bottom three stars. The remaining two will have to dance in a second round, after which the judges will save the top contender, eliminating the other. Ultimately, the judges will choose the winner of the competition. The audience will be able to vote for their favorite star after the semi-final round.

The panel of judges includes actress and singer Patricia Manterola, creative director and professional dancer Casper Smart, and former Miss Universe and winner of the fifth season of “Mira Quién Baila” Dayanara Torres.

TV host and actress Chiquinquirá Delgado and Univision personality Borja Voces will host the show, and 2018 Miss Puerto Rico and current “Mira Quién Baila” title-holder Kiara Liz will report from backstage. Acclaimed choreographer and dancer Toni Costa will be the mentor to the stars.

“MQB All Stars” is a co-production of Univision and Endemol Shine Boomdog.

Fans can get the latest updates on MiraQuienBaila.com and join the conversation using the hashtag #MiraQuienBaila on Instagram and Twitter, as well as commenting with others on Facebook.

Visit corporate.univision.com/newco for more information on Univision and follow @UnivisionPRTeam on Twitter and Instagram.

CONTACT: Jenisei Couso 305-471-1692 jcouso@univision.net

De izquierda a derecha: Chef Yisus, Mariajosé Alvarado, Victor González, La Bronca, Tony Dandrades, Lindsay Casinelli, Roberto Hernandez y Aleyda Ortiz.

“Mira Quién Baila Univision All Stars” Revela al Elenco de Populares Celebridades Listas para Lucir sus Mejores Pasos de Baile

Mariajosé Alvarado, La Bronca, Lindsay Casinelli, Tony Dandrades, Víctor González, Roberto Hernandez, Aleyda Ortiz y Chef Yisus se unen a la muy exitosa competencia

MIAMI –26 DE FEBRERO DE 2021— Univision reveló el nombre de las celebridades que participarán en “Mira Quién Baila Univision All Stars”, una edición especial de la muy exitosa competencia que hace que todos se pongan a bailar. Por primera vez en su historia, el show tendrá un elenco compuesto por ocho populares personalidades de Univision, quienes representarán en el escenario a una obra benéfica de su selección. “Mira Quién Baila Univision All Stars” se estrenará el domingo, 14 de marzo a las 8 p.m. Este/Pacífico (7 p.m. Centro).

Las celebridades que mostrarán sus mejores pasos semana tras semana son:

• Mariajosé Alvarado, exparticipante de “Enamorándonos” recién casada
  • Sylvia Del Valle, mejor conocida como La Bronca, conductora de “El Free-Güey Show” de Uforia
  • Lindsay Casinelli, destacada periodista deportiva de TUDN y conductora de “República Deportiva”
  • Tony Dandrades, galardonado periodista de noticias y entretenimiento de “Primer Impacto”
  • Víctor González, popular actor de telenovela (Quererlo todo, Soltero con hijas).
  • El popular Roberto Hernández, corresponsal de amor del exitoso reality de UniMás “Enamorándonos”
  • Aleyda Ortiz, presentadora del segmento “Gangas & Deals” de “Despierta América” y de “News Café” de Univision Miami. También fue la ganadora de “Nuestra Belleza Latina 2014”
  • El carismático Chef Yisus de “Despierta América”.

En esta edición especial de la competencia, los miembros del jurado escogerán al mejor bailarín de la noche, y los concursantes que queden en los tres últimos lugares correrán peligro de quedar eliminados a partir de la segunda gala. Los concursantes luego tendrán la oportunidad de salvar a una de las tres estrellas en último lugar. Las dos que queden tendrán que bailar en una segunda ronda, y luego el jurado salvará a la mejor y eliminará a la otra. Al final, los miembros del jurado seleccionarán al ganador de la competencia. La audiencia podrá votar por su estrella favorita después de la ronda semifinal.

Los integrantes del jurado serán la actriz y cantante Patricia Manterola, el director creativo y bailarín profesional Casper Smart, y la ex Miss Universo Dayanara Torres, ganadora de la quinta temporada de “Mira Quién Baila”.

La conductora de televisión y actriz Chiquinquirá Delgado, y la personalidad de Univision Borja Voces estarán a cargo del show, y Kiara Liz, Miss Puerto Rico 2018 y actual campeona de “Mira Quién Baila”, reportará desde detrás del escenario. El aclamado coreógrafo y bailarín Toni Costa asesorará a las estrellas.

MQB All Stars es una producción conjunta de Univision y Endemol Shine Boomdog.

INFORMACIÓN ADICIONAL:

Los fans pueden recibir las últimas noticias y seguir la conversación sobre Mira Quién Baila en Twitter e Instagramusando el hashtag #MiraQuienBaila, además de comentar con otros en Facebook.com/MiraQuienBaila.

Visiten corporate.univision.com/newco para más información sobre Univision y sigan @UnivisionPRTeam en Twitter and Instagram.

CONTACTO: Jenisei Couso 305-471-1692 jcouso@univision.net