Univision Deportes Welcomes in New Era of U.S. Soccer with Men’s National Team Matches Against Panama, Costa Rica

Jan 22, 2019

New Head Coach Gregg Berhalter’s Revamped Squad Includes Players from 17 Different MLS Clubs

New head coach Gregg Berhalter will lead the U.S. Men’s National Team against Panama (January 27) and Costa Rica (February 2)

WHAT: Univision Deportes, the undisputed Home of Soccer in the U.S., is welcoming in the Gregg Berhalter era of U.S. Soccer on UniMás, with live coverage of the U.S. Men’s National Team’s first two matches under its new head coach. Berhalter will lead the Stars and Stripes against Panama on January 27 and Costa Rica on February 2, just months before the three nations compete in the 2019 CONCACAF Gold Cup.

Following the team’s new slogan, “The Future is US,” Berhalter (former Columbus Crew coach) has named players from 17 different MLS clubs to his first roster, including 12 who are making their first appearances for the Red, White and Blue. Some of the talents Berhalter has called for these games include Michael Bradley (Toronto FC), Kellyn Acosta (Colorado Rapids) and Christian Ramirez (LAFC).

Coverage of both matches will begin with the “Fútbol Central” pregame show, featuring Univision Deportes’ best-in-class team of experts.

WHEN & WHERE:

Sunday, January 27

U.S. vs. Panama

Live on UniMás at 7:30 p.m. ET

Saturday, February 2

U.S. vs. Costa Rica

Live on UniMás at 3:00 p.m. ET

ADDITIONAL INFORMATION

Viewers can join the conversation with Univision Deportes on Twitter, Facebook and Instagram. The matches will be available to authenticated pay-TV subscribers via the Univision Deportes app. Fans are encouraged to download the app for iOS or Android. The matches will also be available on Univision Deportes Radio and Univision Now with authentication.

Visit corporate.univision.com/newco for more information on Univision and follow @UnivisionPRTeam on Twitter and Instagram.

CONTACT: Tatiana Oviedo 305.463.4614 toviedo@univision.net

Univision Deportes le Da la Bienvenida a una Nueva Era del Fútbol Estadounidense con Partidos de la Selección Nacional Masculina contra Panamá y Costa Rica

El equipo transformado por el nuevo director técnico Gregg Berhalter incluye a jugadores de 17 clubes diferentes de MLS

El nuevo entrenador Gregg Berhalter dirigirá a la selección de Estados Unidos frente a Panamá (27 de enero) y Costa Rica (2 de febrero).

QUÉ: Univision Deportes, el destino incuestionable del fútbol en Estados Unidos, le da la bienvenida a la era Gregg Berhalter del fútbol estadounidense en UniMás con cobertura en vivo de los dos primeros partidos de la Selección Nacional Masculina de Estados Unidos bajo su nuevo entrenador. Berhalter dirigirá al equipo de la barra y las estrellas contra Panamá el 27 de enero y contra Costa Rica el 2 de febrero, pocos meses antes de que los tres países compitan en la Copa Oro 2019 de la CONCACAF.

Siguiendo el nuevo lema del equipo, “Somos el futuro”, Berhalter (exentrenador de Columbus Crew) ha convocado a jugadores de 17 diferentes clubes de la MLS a su primer equipo, entre ellos 12 que juegan por primera vez para Estados Unidos. Entre los que ha escogido para estos partidos están Michael Bradley (Toronto FC), Kellyn Acosta (Colorado Rapids) y Christian Ramírez (LAFC).

La cobertura de ambos partidos empezará con el programa de antesala “Fútbol Central”, con el equipo de expertos de Univision Deportes, el mejor de su tipo.

CUANDO Y DÓNDE:

Domingo, 27 de enero

Estados Unidos vs. Panamá

En vivo por UniMás a las 7:30 p.m. Este

Sábado, 2 de febrero

Estados Unidos vs. Costa Rica

En vivo por UniMás a las 3:00 p.m. Este

INFORMACIÓN ADICIONAL

Los televidentes pueden participar en la conversación con Univision Deportes en Twitter, Facebook e Instagram. Los partidos estarán a disposición de suscritores de televisión pagada vía la aplicación de Univision Deportes. Se alienta a los fans a bajar la aplicación para iOS o Android. Los partidos también se trasmitirán por Univision Deportes Radio y Univision Now a aquellos con autenticación.

Visiten corporate.univision.com/newco para más información sobre Univision y sigan @UnivisionPRTeam en Twitter e Instagram.

CONTACTO: Tatiana Oviedo 305.463.4614 toviedo@univision.net