TelevisaUnivision and Telecorporación Salvadoreña Renew Their Alliance Until 2025

Jan 23, 2024

Miami, Fla. – January 23, 2024 – TelevisaUnivision, the leading Spanish-language media and content company in the world, announced the extension of its agreement with Telecorporación Salvadoreña (TCS), the media conglomerate founded by Don Boris Eserski. The agreement includes the exclusive broadcast of all TelevisaUnivision content on TCS’s open television channels for the next three years.

“The extension of this alliance solidifies the enduring commercial relationship that has existed between both companies for over five decades, allowing the audience in El Salvador to continue enjoying the best content from TelevisaUnivision for the next three years. We are happy to continue this journey together,” said Guillermo Borensztein, Senior Vice President of International Content Licensing and Co-productions.

“For us at TCS, we are delighted to renew with TelevisaUnivision for another three years. It is a comprehensive and high-quality content agreement in all programming genres. This alliance allows us to enrich our screen for the Salvadoran audience,” commented Salvador Gadala Maria, Vice President of Commercial and Programming at Telecorporación Salvadoreña.

Click here to download images.

Visit televisaunivision.com for more information on TelevisaUnivision and follow us on X and Instagram.

Contact: Maria Areco – mareco@univision.net

TelevisaUnivision y Telecorporación Salvadoreña renuevan su alianza hasta 2025

Miami – 23 de enero de 2024 – TelevisaUnivision, compañía líder de medios y contenido en español en el mundo, anuncia la extensión de su acuerdo con Telecorporación Salvadoreña (TCS), el conglomerado de medios fundado por Don Boris Eserski. El acuerdo incluye la emisión en exclusiva de todo el contenido de Televisa en los canales de televisión abierta de TCS durante los próximos tres años.

“La extensión de esta alianza consolida la estrecha relación comercial que existe entre ambas compañías desde hace más de cinco décadas, y permite a la audiencia de El Salvador seguir disfrutando de los mejores contenidos de Televisa por los próximos 3 años. Estamos felices de seguir caminando juntos”, dijo Guillermo Borensztein, SVP de International Content Licensing y Co-Productions.

“Para nosotros en TCS nos alegra renovar con TelevisaUnivision por tres años más, es un contrato de contenidos muy completos y de alta calidad en todos los géneros de programación. Esta alianza nos permite enriquecer nuestra pantalla para la audiencia salvadoreña”, comentó Salvador Gadala Maria VP Comercial y Programación en Telecorporación Salvadoreña.

Haz clic aquí para descargar imágenes.

Visita televisaunivision.com para obtener más información sobre TelevisaUnivision y síguenos en X e Instagram.

Contacto: Maria Areco, mareco@univision.net