Statement from TelevisaUnivision

Jul 1, 2022

We are pleased to have reached an agreement with FuboTV that will continue to deliver Univision’s networks to customers and provide Hispanic viewers access to the most-watched Spanish-language news, sports and entertainment programming in America. We recognize FuboTV’s commitment to serving this growing and influential audience with the programming they love, and we look forward to continued partnership.

Estamos muy contentos de haber llegado a un acuerdo con FuboTV para continuar ofreciendo los canales de Univision a los clientes, y brindando a la audiencia Hispana el acceso a la programación de noticias, deportes y entretenimiento en español más vista en Estados Unidos. Celebramos el compromiso de FuboTV para servir a esta influyente y creciente audiencia con la programación que desean, y para seguir juntos en nuestra alianza.